Einstiegsmoeglichkeiten

Dok je Facebook namijenjen razmjeni informacija među prijateljima, rodbinom, kolegama i članovima društvenih krugova koji dijele iste interese, povezivanje korisnika putem LinkedIna namijenjeno je u prvoj liniji komunikaciji u sferi poslovnog svijeta. Otvaranjem profila na LinkedInu korisnici potencijalnim poslodavcima predstavljaju svoja poslovna postignuća, znanja i kompetencije te na taj način povećavaju svoje šanse za pronalaženje prvog ili novog zaposlenja. 

LinkedIn profil služi i kao svojevrstan životopis u koji poslodavci mogu neobavezno zaviriti. Korisnici na LinkedInu svakodnevno nailaze na razne ponude poslova i profile poslodavaca, a samo prošle godine na ovoj je mreži bilo oglašeno oko 4 milijuna poslova. 

Otvaranjem profila poslodavca na ovoj društvenoj poslovnoj mreži Kaufland kao poslodavac želi postići još bolju vidljivost u široj javnosti. Umrežavanjem želimo potencijalnim kandidatima skrenuti pažnju na nas i na prednosti rada u našem poduzeću. Potencijalni kandidati putem našeg profila mogu dobiti dodatne informacije o Kauflandu kao poslodavcu, direktno pristupiti oglasima za određena radna mjesta te dobiti informacije o oglašenim radnim mjestima. U konačnici ovim alatom želimo osigurati bolji i brži protok informacija o Kauflandu kao poslodavcu te pridobiti kvalitetnije kandidate za radna mjesta koja se otvaraju. 

Pratite nas i saznajte aktualne vijesti o aktivnostima Kauflanda kao poslodavca.

Kaufland na LinkedInu