Bewerbungstipps fuer Studenten und Absolventen

Zašto se Kaufland odlučio na uvođenje petodnevnog radnog tjedna u poslovnicama?

Ponosni smo što možemo reći da smo početkom veljače izjednačili trajanje radnog tjedna u sva tri poslovna područja Kauflanda: Prodaji, Logistici i Centrali. Ovime uvodimo nove standarde u naše poslovanje: ne samo da želimo našim kupcima pružiti vrhunski doživljaj kupovine, već želimo i da naši zaposlenici doživljavaju Kaufland kao nadasve poželjno mjesto za rad. Uvjereni smo da su zadovoljni zaposlenici temelj svakog snažnog poduzeća i jamstvo razvoja u budućnosti, stoga ulažemo napore u unapređenje uvjeta rada u našem poduzeću, u koje svakako spada i uvođenje petodnevnog radnog tjedna za naših 3.300 zaposlenika u 36 poslovnica diljem Hrvatske.


Što ova promjena u organizaciji rada u poslovnicama znači za zaposlenike?
 

Kao odgovoran poslodavac, svjesni smo koliko je ravnoteža poslovnog i privatnog života važna našim zaposlenicima, bez obzira radi li se o radnicima na uredskim poslovima u Centrali, na poslovima u Logističko-distribucijskom centru ili u poslovnicama. Uzmemo li u obzir da je Kaufland Hrvatska k.d. jedan od malobrojnih poslodavaca u sektoru trgovine koji je svim svojim zaposlenicima omogućio petodnevni radni tjedan, moram istaknuti da sam izrazito zadovoljan što na ovaj način pomičemo granice i, vjerujem, pozitivno utječemo na percepciju trgovine kao industrije. Trgovina je jedna od najmnogoljudnijih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i naravno da je važno da ljudi koji rade u poslovnicama imaju više vremena za svoje obitelji te organiziranje slobodnog vremena.


Kako su zaposlenici u poslovnicama reagirali na uvođenje petodnevnog radnog tjedna?
 

Zaposlenici su pozdravili ovu promjenu, koja za njih u svakom slučaju znači promjenu na bolje. Preraspodjelom radnog vremena s dosadašnjih šest na pet dana, zaposlenici su dobili mogućnost bolje organizacije vremena u smislu veće fleksibilnosti u organizaciji privatnih obveza, obiteljskog života te bavljenja slobodnim aktivnostima.

Od sada zaposlenici imaju prilike provesti dva dana u tjednu sa svojim obiteljima. Zbog organizacije posla, nažalost, to ne mogu uvijek biti dva uzastopna dana ili vikend, ali vjerujemo da će mnoge obitelji na ovaj način ipak kvalitetnije moći provoditi zajedničko vrijeme.


S kakvim organizacijskim izazovima ste se suočavali uvodeći petodnevni radni tjedan u poslovnicama?
 
Prilagođavanje novim radnim uvjetima u poslovnicama predstavljalo je velik organizacijski izazov. Trebalo je presložiti sve rasporede, napraviti nove planove i preraspodijeliti zaposlenike, kako bi od samog početka veljače zaposlenici u poslovnicama radili pet dana u tjednu. To nije bio niti jest jednostavan posao, ali smo zahvaljujući velikom trudu naših kolegica i kolega u poslovnicama u tome uspjeli. U razdoblju pred nama intenzivno ćemo se posvetiti poboljšanjima u procesu planiranja kako bi svi naši radnici izvukli maksimalnu korist od ovakve raspodjele radnog vremena. Vjerujemo da ćemo ovom promjenom dobiti zadovoljnije zaposlenike te, u konačnici, zadovoljnije kupce, što je za nas trgovce dobitna kombinacija.


Na koji način će uvođenje petodnevnog radnog tjedna utjecati na zapošljavanje u Kauflandovim poslovnicama?
 
Svi znamo koliko je ravnoteža privatnog i poslovnog života važna današnjim posloprimcima, pogotovo novim generacijama koje dolaze na tržište rada. Jedno od prvih pitanja koje kandidati postavljaju na razgovoru za zaposlenje je vezano uz trajanje i raspored radnog vremena. Vjerujemo da će informacija o petodnevnom radnom vremenu u svim našim poslovnicama pozitivno odjeknuti među svima koji se žele zaposliti te ih dodatno motivirati da se javljaju na naše oglase za posao.