Zentrale

Financije i administracija

Poslovno područje Financije i administracija je mjesto u koje se slijevaju svi poslovni tokovi našeg poduzeća. Sektor Financijsko poslovanje odgovoran je za optimalno upravljanje likvidnošću i osiguranje financijskih sredstava.  U području Kontrolinga zajedno s kolegama podupirete menadžment u donošenju strateških odluka. Vaše sveobuhvatno znanje iz područja knjigovodstva i bilanciranja traženo je u sektoru Računovodstva.

Ljudski resursi

U poslovnom području Ljudskih resursa zajedno s kolegama razvijaš instrumente za suvremeno i održivo upravljanje ljudskim kapitalom poduzeća. Ljudski resursi obuhvaćaju procese od  selekcije i zapošljavanja  preko usavršavanja i razvoja zaposlenika do obračuna plaće i savjetovanja o radnom pravu. 

Pravni poslovi i usklađenje

U području Pravnih poslova i usklađenja savjetuješ menadžment o konkretnim pravnim pitanjima iz svakodnevnog poslovanja. Svi važni procesi koje poduzeće vodi  te suradnja s vanjskim odvjetnicima podliježu tvojoj koordinaciji.

Nabava

Od razvoja proizvoda preko osiguranja kvalitete i oblikovanja asortimana do oglašavanja. U Nabavi oblikuješ i stavljaš na tržište atraktivni Kauflandov asortiman robe te kreiraš optimalne cijene proizvoda. Mnogobrojne kolege iz raznih odjela unutar poslovnog područja Nabave u svojim aktivnostima usko surađuju. Bilo da radiš u nabavi za područje Prehrane ili Neprehrane,  da brineš o protoku robe ili da si kreativac u odjelu Dizajna i Grafike – poslovno područje Nabave ti pruža različite mogućnosti.

Tehnička nabava

Sve od A do Ž: bilo da je riječ o tehnici, proizvodima ili uslugama za vlastite potrebe, Tehnička nabava će pronaći optimalnu nabavnu strategiju za bilo koje poslovno područje. Cijena, kvaliteta i dostupnost su pri tome u fokusu interesa. Kao stručnjak u nabavi, analitičar troškova ili procesni menadžer imat ćeš priliku oblikovati i podržavati mnoge procese i učinkovite sustave - uvijek u potrazi za optimalnim rješenjem za tvrtku. 

Marketing za kupce

U odjelu Marketinga za kupce činiš sve kako bi naši kupci bili zadovoljni. Ako radite u Službi za potrošače, svakodnevno komuniciraš s našim kupcima, za što ti na raspolaganju stoji  telefon, elektronička pošta, društvene mreže pa čak i pisma. Koji god komunikacijski kanal koristili, tvoj je zadatak oduševiti naše potrošače ljubaznošću i profesionalnim pristupom.

Revizija

Bilo da se radi o postavljanju cijena proizvoda na police, izlaganju snižene robe u poslovnicama, pridržavanju zakonskih normi ili sigurnosti na radnom mjestu – u poslovnom području Revizije nadzireš provedbu eksternih i internih pravila poslovanja. Nakon provedene revizije, a u suradnji s poslovnim sektorom, izrađuješ plan za poboljšanje i unapređenje zatečenog stanja. 

Marketing

U Marketingu se planiraju i provode marketinške kampanje s ciljem informiranja kupaca i izgradnje imidža naše tvrtke. Izrada i distribucija promidžbenog kataloga, medijsko planiranje, realizacija cjelokupnog marketinškog materijala, održavanje digitalnih komunikacijskih kanala – sve ove aktivnosti u nadležnosti su našeg marketinškog tima.  

Informacijski sustavi (IT)

Naši IT stručnjaci osiguravaju nesmetano funkcioniranje svih IT sustava unutar tvrtke - u svim poslovnicama, u logističko-distribucijskom centru te u svim poslovnim područjima u Centrali. Softver, hardver i upravljanje bazama podataka područje je odgovornosti sektora Informacijski sustavi. Time se osigurava nesmetano funkcioniranje svih elektroničkih sustava obrade podataka unutar tvrtke.

Centralne službe

Od ekspanzije do preuređenja: poslovno područje Centralne službe. Ukoliko te zanima potraga za novim lokacijama naših poslovnica, ili općenito rad s nekretninama, onda si ovdje na pravom mjestu.

Traženje lokacije, planiranje, gradnja, uređenje, najam, upravljanje, održavanje, modernizacija: u poslovnom području Centralne službe održavamo sve naše objekte, planiramo i donosimo sve strateške i operativne odluke vezane uz proces upravljanja nekretninama.

Već i sama veličina našeg poduzeća jamči raznovrsnost.

Naše novine za kupce svakoga tjedna pravovremeno nalaze put do poštanskih sandučića u više od milijun kućanstava u Hrvatskoj. Više od 150.000 naših zaposlenika u svim zemljama u kojima Kaufland posluje svakoga mjeseca na vrijeme primaju svoju plaću. Time pokazujemo da brinemo i uvažavamo kako naše eksterne tako i interne klijente.

Postani dio našeg dinamičnog tima – veselimo se tvojem dolasku.