Zentrale

Financije i administracija

Poslovno područje Financije i administracija je mjesto u koje se slijevaju svi poslovni tokovi našeg poduzeća. Sektor Financijsko poslovanje odgovoran je za optimalno upravljanje likvidnošću i osiguranje financijskih sredstava.  U području Controllinga zajedno s kolegama podupirete menadžment u donošenju strateških odluka. Vaše sveobuhvatno znanje iz područja knjigovodstva i bilanciranja traženo je u sektoru Računovodstva.

Ljudski resursi

U poslovnom području Ljudskih resursa zajedno s  kolegama razvijate instrumente za suvremeno i održivo upravljanje ljudskim kapitalom poduzeća. Ljudski resursi obuhvaćaju procese od  selekcije i zapošljavanja  preko usavršavanja i razvoja zaposlenika do obračuna plaće i savjetovanja o radnom pravu. 

Pravni poslovi i usklađenje

U području Pravnih poslova i  usklađenja savjetujete menadžment o konkretnim pravnim pitanjima iz svakodnevnog poslovanja. Svi važni procesi koje poduzeće vodi  te suradnja s vanjskim odvjetnicima podliježu Vašoj koordinaciji.

Nabava

Od razvoja proizvoda preko osiguranja kvalitete i oblikovanja asortimana do oglašavanja. U Nabavi oblikujete i stavljate na tržište atraktivni Kauflandov asortiman robe te kreirate optimalne cijene proizvoda. Mnogobrojne kolege iz raznih odjela unutar poslovnog područja Nabave u svojim aktivnostima usko surađuju. Bilo da radite u nabavi za područje Prehrane ili Neprehrane,  da brinete o protoku robe  ili da ste kreativac u odjelu Reklame i proizvodnje – poslovno područje Nabave Vam pruža različite mogućnosti.

Tehnička nabava

Sve od A do Ž: bilo da je riječ o tehnici, proizvodima ili uslugama za vlastite potrebe, Tehnička nabava će pronaći optimalnu nabavnu strategiju za bilo koje poslovno područje. Cijena, kvaliteta i dostupnost su pri tome u fokusu interesa. Kao stručnjak u nabavi, analitičar troškova  ili procesni menadžer imat ćete priliku oblikovati i podržavati mnoge procese i učinkovite sustave - uvijek u potrazi za optimalnim rješenjem za tvrtku. 

Marketing za kupce

U odjelu Marketinga za kupce činite sve kako bi naši kupci bili zadovoljni. Ako radite u Službi za potrošače, svakodnevno komunicirate s našim kupcima, za što Vam na raspolaganju stoji  telefon, elektronička pošta, društvene mreže pa čak i pisma. Koji god komunikacijski kanal koristili, Vaš je zadatak oduševiti naše potrošače ljubaznošću i profesionalnim pristupom.

U Istraživanju tržišta koristite se inovativnim metodama anketiranja kupaca i zaposlenika, imajući uvijek u fokusu kvalitetu prikupljenih podataka. Analizom za tržište relevantnih podataka i činjenica donosite zaključke iz kojih kreirate precizne preporuke za daljnje postupke i na taj način sudjelujete u pripremanju strateški važnih odluka na razini Društva.

U odjelu Interni kupac stvarate pretpostavke za istinski ljubazno ophođenje zaposlenika s našim kupcima. U tu svrhu utvrđujete određena pravila, razvijate elemente edukacijskih programa i interne komunikacijske strukture. Kada je u pitanju rad s kupcima, najvažnija je  motivacija zaposlenika.

Revizija

Bilo da se radi o postavljanju cijena proizvoda na police, izlaganju snižene robe u poslovnicama, pridržavanju zakonskih normi ili sigurnosti na radnom mjestu – u poslovnom području Revizije nadzirete provedbu eksternih i internih pravila poslovanja. Nakon provedene revizije, a u suradnji s poslovnim sektorom, izrađujete plan za poboljšanje i unapređenje zatečenog stanja. 

Marketing

U Marketingu se planiraju i provode marketinške kampanje s ciljem informiranja kupaca i izgradnje imidža naše tvrtke. Izrada i distribucija promidžbenog kataloga, medijsko planiranje, realizacija cjelokupnog marketinškog materijala, održavanje digitalnih komunikacijskih kanala – sve ove aktivnosti u nadležnosti su našeg marketinškog tima.  

Informacijski sustavi (IT)

Naši IT stručnjaci osiguravaju nesmetano funkcioniranje svih IT sustava unutar tvrtke - u svim poslovnicama, u logističko-distribucijskom centru te u svim poslovnim područjima u Centrali. Softver, hardver i upravljanje bazama podataka područje je odgovornosti sektora Informacijski sustavi. Time se osigurava nesmetano funkcioniranje svih elektroničkih sustava obrade podataka unutar tvrtke.

Centralne službe

Od ekspanzije do preuređenja: poslovno područje Centralne službe. Ukoliko Vas zanima potraga za novim lokacijama naših poslovnica, ili općenito rad s nekretninama, onda ste ovdje na pravom mjestu.

Traženje lokacije, planiranje, gradnja, uređenje, najam, upravljanje, održavanje, modernizacija: u poslovnom području Centralne službe održavamo sve naše objekte, planiramo i donosimo sve strateške i operativne odluke vezane uz proces upravljanja nekretninama.

Već i sama veličina našeg poduzeća jamči raznovrsnost.

Naše novine za kupce svakoga tjedna pravovremeno nalaze put do poštanskih sandučića u više od milijun kućanstava u Hrvatskoj. Više od 150.000 naših zaposlenika u svim zemljama u kojima Kaufland posluje svakoga mjeseca na vrijeme primaju svoju plaću. Time pokazujemo da brinemo i uvažavamo kako naše eksterne tako i interne klijente.

Postanite dio našeg dinamičnog tima – veselimo se Vašem dolasku.