hr_clanci_3

Kaufland na Globalnom tjednu poduzetništva 2015. u Osijeku

U sklopu Globalnog tjedna poduzetništva, koji se od 16. do 18. studenog 2015. godine održavao na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, Kaufland se sudionicima predstavio kroz radionicu „Kako naciljati ciljeve“

Globalni tjedan poduzetništva (GEW)  je najveće svjetsko slavlje inovatora i kreatora radnih mjesta koji novim idejama pokreću nove poslove i gospodarski rast. GEW u svijetu nadahnjuje sudionike kroz lokalne, nacionalne i globalne aktivnosti koje pomažu istražiti potencijale poduzetnika-početnika i inovatora. Uz mnoge aktivnosti kao što su razna natjecanja, radionice i okupljanja, na GEW-u se povezuju sudionici s potencijalnim suradnicima, mentorima te investitorima, predstavljajući im nove mogućnosti i uzbudljive prilike za ulaganje. Od svojih početaka 2008. godine inicijativa je obuhvatila 143 zemlje sa više od 25.000 partnerskih organizacija. Organizirano je više od 125.000 različitih aktivnosti u koje je izravno uključeno više od 20 milijuna sudionika širom svijeta, od toga oko 60.000 sudionika iz Hrvatske.

Ove godine, Globalni tjedan poduzetništva održavao se od 16. do 18. studenog na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Prvog dana programa održan je Dan međunarodnog obrazovanja s pratećim sajmom stipendija, dok su drugi i treći dan bili posvećeni predavanjima i radionicama iskusnih predavača i poduzetnika. Kaufland se sudionicima GEW-a predstavio drugi dan programa, koji je organiziran pod nazivom „Motivacijom do proaktivnog djelovanja“. Voditeljica poslovnog područja Ljudski resursi, Gordana Frgačić, za prisutne je sudionike održala radionicu „Kako naciljati ciljeve“, kojom želi potaknuti polaznike na aktivno i strukturirano promišljanje svojih ciljeva kao jednoj od pretpostavki za uspješno poduzetničko djelovanje. Sudionici su dobili praktične savjete kako ciljeve koje si postavljamo doista i ostvariti te koji nam alati u tome mogu pomoći. U tom kontekstu voditeljica radionice naglasila je koliko je važno realno definirati poslovne, ali i životne, ciljeve sagledavajući primarno vlastitu motivaciju, potrebne resurse te eventualne prepreke s kojima ćemo se morati nositi na putu njihova ostvarenja.

Kaufland je svojim sudjelovanjem na Globalnom tjednu poduzetništva, a posebice ovom radionicom,  želio aktivno doprinijeti stvaranju pozitivnog ozračja prema poduzetničkom djelovanju mladih i ostvarivanju poduzetničkih inicijativa u Republici Hrvatskoj.  Vjerujemo da ćemo i u budućnosti  na sličan način podržavati ovakve hvalevrijedne projekte.