Najčešća pitanja

U procesu prijave i početka rada kod nas mogu se pojaviti mnoga pitanja. U nastavku ćeš naći pregled najčešćih pitanja i odgovora.

Postupak prijave

Odgovori vezani za prijavu na natječaj

Kako se prijaviti na natječaj u Kauflandu?

Imamo standardizirani proces prijave koji se odvija online. Na natječaj se prijavljuješ online u našem sustavu za upravljanje natječajima gdje možeš odložiti i dokumente. Dva su moguća načina prijave: putem korisničkog profila ili bez izrade korisničkog profila. Sve otvorene natječaje ćeš naći ovdje. Sretno s prijavom!

Što je prijava putem korisničkog profila?

Kad izrađuješ svoj korisnički profil kreiraš svoje korisničko ime i lozinku. Kroz svoj profil možeš pratiti status natječaja za koji se prijaviš te slati dodatne dokumente, a  ako želiš, možeš i povući svoju prijavu.

Što je prijava bez izrade korisničkog profila?

Na ovaj način šalješ nam samo dokumente koji su navedeni u natječaju (obavezni dokumenti). Ovo je brži način prijave, ali nemaš izravan pristup natječaju i ne možeš naknadno slati dokumente.

Koliko je vremena potrebno za online prijavu?

Važno nam je da se lako i brzo možeš prijaviti na natječaj. Stoga smo ograničili naš online prijavni obrazac na traženje najrelevantnijih informacija o tebi. Ako imaš sve potrebne dokumente za prijavu u digitalnom obliku, možeš se prijaviti na natječaj u roku od deset minuta putem korisničkog profila i u roku od tri minute bez izrade korisničkog profila.

Koje dokumente moram poslati uz prijavu i koja je maksimalna veličina datoteke?

Molimo te da u svoj profil odložiš aktualan životopis i motivacijsko pismo. Dopušteni su sljedeći formati datoteka: PDF, CSV, slika i tekst. Možeš jednostavno prenijeti svoje podatke s uređaja, Dropboxa ili Google diska. Nema ograničenja na veličinu.

Mogu li se prijaviti na nekoliko natječaja?

Da, naravno. Ako ti je nekoliko natječaja zanimljivo, slobodno se prijavi na više njih. Važno nam je da svjesno odabereš natječaje za koje misliš da su u skladu s tvojim profilom i kvalifikacijama.

Kako funkcionira proces prijave?

Nakon online prijave od nas ćeš dobiti automatsku potvrdu primitka. Naš tim Selekcija prema kriterijima navedenim u natječaju radi prvu predselekciju prijava. Ovisno o broju prijava, predselekcija se može odužiti, no u pravilu ti nastojimo osigurati aktualne informacije o selekcijskom postupku unutar dva tjedna.

Kome se mogu obratiti ako imam pitanja o svojoj prijavi?

Za sva dodatna pitanja u vezi postupka prijave možeš nas kontaktirati na e-mail adresu: karijera@kaufland.hr. Naš tim za zapošljavanje rado će odgovoriti na tvoja pitanja. Ako želiš osobni kontakt, posjetite nas na jednom od naših događanja vezanih za promociju imidža poslodavca. Gdje i kada nas možeš upoznati, provjeri u našem Kalendaru.

Mogu li prekinuti online prijavu i nastaviti postupak kasnije?

Da, možeš ako se prijavljuješ putem korisničkog profila. Prijavu je potrebno spremiti prije izlaska iz sustava. Kasnije možeš nastaviti i dovršiti postupak prijave.

Koje podatke mogu promijeniti nakon slanja prijave?

Ako se prijavljuješ putem korisničkog profila, u bilo kojem trenutku možeš promijeniti ili ažurirati svoje osobne podatke i informacije o svojoj karijeri, kao i priloge u profilu - čak i za natječaje koji su trenutno otvoreni.

Kako mogu znati je li moja prijava uspješno primljena?

Ako smo tvoju online prijavu uspješno zaprimili, primit ćeš mailom potvrdu o primitku. Ako ne primiš potvrdu o primitku, provjeri u svom profilu je li prijava poslana. Za sva dodatna pitanja u vezi postupka prijave možeš nas kontaktirati na e-mail adresu: karijera@kaufland.hr.

Kako mogu uređivati svoju prijavu ako sam se prijavio/la bez izrade korisničkog profila?

Svoju prijavu bez korisničkog profila možeš uređivati na sljedeći način:

  1.  Idi na web stranicu kaufland.hr/posao i klikni na "Prijava u profil" u gornjem desnom kutu zaslona.
  2.  Klikni na "Zaboravili ste lozinku?" i unesi e-mail adresu navedenu prilikom prijave.
  3. Dobit ćeš e-mail s linkom. Klikni na link i kreiraj lozinku.
  4. Prijavi se u svoj profil i ažuriraj potrebne podatke.

Kako mogu dodati dokumente ako sam se prijavio/la bez izrade korisničkog profila?

Dokumente koji nedostaju u svoju prijavu bez izrade korisničkog profila možeš dodati na sljedeći način:

  1. Idi na web stranicu kaufland.hr/posao i klikni na "Prijava u profil" u gornjem desnom kutu zaslona.
  2. Klikni na "Zaboravili ste lozinku?" i unesi e-mail adresu navedenu prilikom prijave.
  3.  Dobit ćeš e-mail s linkom. Klikni na link i kreiraj lozinku.
  4. Prijavi se i učitaj potrebne dokumente u svoj profil.

Zaboravio/la sam lozinku. Kako mogu pristupiti svom profilu?

Zaboravljenu lozinku možeš ažurirati na sljedeći način:

  1. Idi na web stranicu kaufland.hr/posao i klikni na "Prijava u profil" u gornjem desnom kutu zaslona.
  2. Klikni na "Zaboravili ste lozinku?" i unesi e-mail adresu navedenu prilikom prijave.
  3. Dobit ćeš e-mail s linkom. Klikni na link i kreiraj novu lozinku.

Kako mogu povući svoju prijavu ako sam se prijavio/la bez korisničkog profila?

Svoju prijavu bez korisničkog profila možeš povući na sljedeći način:

  1. Idi na web stranicu kaufland.hr/posao i klikni na "Prijava u profil" u gornjem desnom kutu zaslona.
  2. Klikni na "Zaboravili ste lozinku?" i unesi e-mail adresu navedenu prilikom prijave.
  3. Dobit ćeš e-mail s linkom. Klikni na link i kreiraj lozinku.
  4. Prijavi se i u rubrici „Poslovi na koje ste se prijavili“ klikni na natječaj iz kojeg želiš povući prijavu.
  5. Svoju prijavu povuci klikom na „Poništi prijavu“.

Kako mogu izbrisati svoj profil?

Svoj profil možeš izbrisati na sljedeći način:

1.      Idi na web stranicu kaufland.hr/posao i klikni na "Prijava u profil" u gornjem desnom kutu zaslona.

2.      Unesi e-mail adresu i lozinku navedenu prilikom prijave.

3.      U rubrici „Mogućnosti“ klikni na „Postavke“.

4.      Svoj profil izbriši klikom na „Izbriši profil“.


Pohrana podataka

Što se događa s mojim osobnim podacima?

Koliko dugo će moji dokumenti biti pohranjeni?

Svi osobni podaci koje nam dostaviš preko online sustava za prijavu ili mailom biti će obrisani iz sustava najkasnije 365 dana nakon što su tvoje aktivnosti u sustavu, odnosno tvom profilu prestale.

Podaci obrađivani za konkretan natječaj na koji se prijavljuješ biti će po završetku natječaja anonimizirati u skladu sa zakonskim odredbama. U Hrvatskoj taj rok iznosi 365 dana. Tvoj profil u našem online sustavu za prijave i podaci u njemu pohranjeni su u sustavu neovisno o tvojoj aktualnoj prijavi na natječaj. To znači da se možeš prijavljivati na više natječaja istovremeno. Ako tvoj profil nije aktivan 365 dana, on će automatski biti obrisan. Profil možeš obrisati i samostalno u bilo kojem trenutku.

Hoće li se moji podaci dalje obrađivati?

Osobne podatke koje nam dostaviš prilikom popunjavanja Kontaktnog formulara, telefonski  ili mailom, tretiramo potpuno povjerljivo. Tvoje podatke koristimo isključivo za obradu tvoje prijave na natječaj. Pravnu osnovu za obradu podataka čini čl. 6. st. 1 t. (f) Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR). Više informacija o našim pravilima privatnosti možeš pronaći ovdje.


Ponuda poslova

Želiš nam se pridružiti? Čekaju te natječaji za razna radna mjesta.

Sustav za prijave na natječaje

Prijavi se na natječaj i prati status svoje prijave.

Prednosti za zaposlenike

Provjeri kakve pogodnosti za zaposlenike nudimo i iskoristi najbolje uvjete za svoju karijeru.