Raznolikost kao čimbenik uspjeha

Želja za uspjehom i spremnost da se Kaufland učini još boljim svaki dan je ono što nas sve pokreće - bez obzira na podrijetlo, vjeru, spolnu orijentaciju ili dob. Uvjereni smo da je raznolikost više od zbroja svakog pojedinca. Živimo to svaki dan.

Raznolikost radne snage

Zajedno postižemo puno

Za nas je važan različit stupanj iskustva naših zaposlenika. Naša raznolikost osigurava da prenosimo znanje i budemo u tijeku s novim perspektivama. Zato ulažemo u našu sljedeću generaciju - a time i u budućnost naše tvrtke. Tako je kroz prošlu poslovnu godinu čak više od 30 učenika trgovačkih škola odradilo praksu u našim poslovnicama.

Internacionalnost u našem poslovanju se može osjetiti ne samo u transnacionalnim projektima, nego i u svakodnevnoj interakciji u našim podružnicama i logističkim distribucijskim centrima. Tome u prilog ide i podatak da su brojne kolegice i kolege rođene izvan Hrvatske, a neki čak i na drugim kontinentima. Ove različite perspektive daju nam vrijedne impulse za naš rad.


Jednake mogućnosti

Svatko doprinosi uspjehu tvrtke

Jednako postupanje i poštena suradnja pod jednakim uvjetima je naša praksa - i mi to tražimo. Djelujemo bez predrasuda. Poštujemo različite osobnosti naših zaposlenika i koristimo ih za uspješan razvoj zajedno. Svatko ima jednake mogućnosti da preuzme odgovornost i djeluje neovisno, što potvrđuje i činjenica da naš najmlađi rukovoditelj ima 23 godine.

Kao pravedan poslodavac imamo objektivne kriterije odabira za zapošljavanje i razvoj koji osiguravaju jednakost bez obzira na podrijetlo, spol, dob, spolnu orijentaciju, religiju ili tjelesna ograničenja. Ponosni smo na suradnju s udrugama za osobe s intelektualnim oštećenjem čiji su štićenici i naši zaposlenici. Osim toga potičemo i rad tvrtki koje zapošljavaju osobe s 50% i više invaliditeta kroz ostvarenu poslovnu suradnju. Da smo pravedan poslodavac koji pruža jednake mogućnosti svima, potvrđuje i podatak da kod nas rade zaposlenici od 18 do 65. Osim toga, naša jedinstvena struktura plaća u cijeloj tvrtki temelji se na objektivnim kriterijima kao što su radno iskustvo, stručnost i kompetencije.


Žene na rukovodećim pozicijama

Jake žene, snažno vodstvo

U području vodstva već živimo ravnotežu. Skoro polovicu naših rukovodećih pozicija drže žene. Želimo to dodatno promicati u budućnosti i ojačati profesionalne jednake mogućnosti.

Iskustvo Petre K., voditeljice službe Akcijski menadžment, možeš pročitati ovdje.

Razvoj karijere

Kao tvrtka visokih performansi nudimo različite perspektive za profesionalni razvoj. Kako bi naši zaposlenici kontinuirano rasli profesionalno i osobno prema svojim zadacima, promičemo međusobnu razmjenu znanja i iskustava. Kao dio naše kulture povratnih informacija, menadžeri to aktivno podržavaju kroz redovite diskusije s povratnim informacijama. Zajedno prepoznajemo potencijal i oslobađamo ga kroz intenzivnu podršku. Tomu u prilog govori i činjenica da je u prošloj godini više od 15% naših zaposlenika interno unaprijeđeno.

Pravedan sustav plaća

Imamo širok raspon karijera, ovisno o životnoj situaciji i ciljevima.

Kao pošteni poslodavac, nama je važno da se naša atraktivna primanja temelje isključivo na objektivnim kriterijima i aktivnostima - bez obzira na spol. Vodeći se načelom transparentnosti imamo jasno definiran sustav plaća, a puno pažnje posvećujemo dodatnom nagrađivanju naših zaposlenika koji svojim trudom i posvećenim radom doprinose našim rezultatima. Našim zaposlenicima isplaćujemo neto nagrade za ostvarene radne rezultate dva puta godišnje, a dodatno imamo i nagrade za najbolje ostvarene rezultate u poslovnicama.  

Usklađenost poslovnog i privatnog života

Razvijamo organizacijsku kulturu u kojoj našim zaposlenicima želimo olakšati stvaranje ravnoteže poslovnog i privatnog života.

Svi naši zaposlenici imaju 5-dnevni radni tjedan bez obzira na poslovno područje i plaćena im je svaka minuta njihovog rada jer imamo elektroničku evidenciju radnog vremena u svim našim poslovnim područjima.

Za sve naše zaposlenike koji se vraćaju s rodiljnog odnosno roditeljskog dopusta kroz fleksibilni radni aranžman nudimo mogućnost da prvih mjesec dana rade 50% ili 75% radnog vremena kako bismo im omogućili lakši povratak poslovni svijet. Taj period zaposlenici mogu iskoristiti za ponovno uhodavanje u posao.

Pružamo mogućnost da roditelji đaka-prvaka dobiju plaćeni dopust prvog ponedjeljka u rujnu. 

Imamo i mogućnosti korištenja Sabbaticala - neplaćenog dopusta bez navođenja razloga, u trajanju od 1, 2 ili 3 mjeseca, za sve naše zaposlenike koji imaju neprekinuti radni staž u grupaciji Schwarz dulji od 5 godina. 



Ponuda poslova

Želiš nam se pridružiti? Čekaju te natječaji za razna radna mjesta.

Sustav za prijave na natječaje

Prijavi se na natječaj i prati status svoje prijave.

Kontakt-formular

Imaš pitanja? Naš tim za zapošljavanje će ti rado pomoći.
Postani naš Trainee!

Na završnoj si godini studija ili već imaš diplomu u ruci? Nemaš radnog iskustva, ali imaš želju za učenjem u dinamičnom okruženju?

Prijavi se na naš Trainee program od 19.8.2019. do 6.9.2019.!

Postani naš Trainee!