Pretraga poslova Login Bookmarks

Započni karijeru u Nabavi

Glavna uloga sektora Nabave u Kauflandu je upravljanje asortimanom, stalno praćenje tržišta i konkurencije, pregovori s dobavljačima te izrada prijedloga artikala za akcije prema reklamnom planu. Ukoliko voliš dinamičan posao koji ti pruža kvalitetan razvoj za učenje i napredovanje, posao u Nabavi te čeka!

Sektor Nabave sastoji se od odjela Nabave, BI, Marketinga, Akcijskog menadžmenta te Organizacije nabave.

Upoznaj naše odjele u Nabavi

01_kaufland_aga24_12878

Nabava

Nabava stalno pregovara s industrijom kako bi Kaufland imao u ponudi veliki broj proizvoda po optimalnim cijenama. To naravno pozitivno utječe na zadovoljstvo naših kupaca. Osim toga naši suradnici pri tome redovito prate i konkurenciju. Kontinuirano razvijaju asortiman i prilagođavaju ga aktualnim zahtjevima naših kupaca i tržišta. Dijeli se na poslovna područja: Nabava - Neprehrana, Nabava - Prehrana Suho, Nabava - Prehrana Svježina te Nabava - Voće i povrće
Centrala_projekt plan.jpg

Organizacija Nabave

Sektor Organizacije Nabave obuhvaća odjele: Orga-Administracija, Digitalizacija i procesi, Datenerfassung/Datapool i Osiguranje kvalitete. Stručnu potporu pružamo prvenstveno odjelima Nabave, s ciljem osiguravanja nesmetanog odvijanja definiranih procesa. Stalni zadatak nam je i usklađenje procesa Nabave s drugim poslovnim područjima.
01_kaufland_aga24_15694

Marketing

Sektor Marketing izravna je veza između tvrtke Kaufland Hrvatska i kupaca jer je zadužen za izradu offline i online promidžbenih materijala koji kupce informiraju o ponudama, važnim kampanjama te im pružaju pregršt super pogodnosti putem programa vjernosti Kaufland Card.
Centrala_radnik na kompu i nadređeni.jpg

Akcijski menadžment

Akcijskom menadžmentu je primarna zadaća aktivno kreiranje ponude proizvoda (najboljeg artikl mix-a) i oglašavanje istih kroz različite komunikacijske kanale. Sektor se bavi praćenjem konkurencije i kretanja na tržištu te istraživanjem i uvođenjem novih trendova.
2 Kollegen auf dem Flur im Kaufland-Büro lachend im Gespräch.

Business Intelligence

Sektor Business Intelligence u Kauflandu primarno je zadužen za prikupljanje, analizu i interpretaciju različitih podataka: vanjskih s tržišta ili unutarnjih iz poslovanja Kauflanda. Na osnovi tih podataka i analiza, BI odjel daje podršku drugim odjelima za kvalitetnije poslovno odlučivanje.

Tvoji zadaci

  • Dizajniraj naš raznovrsni asortiman usmjeren na kupce uzimajući u obzir vrijednost marki, kvalitetu, jednostavnost i vrijednost za novac
  • Budi u potrazi za najnovijim trendovima i prati trenutnu situaciju na tržištu
  • Pregovaraj o cijenama i marketinškim uslugama te optimiziraj cijeli lanac nabave zajedno s našim dobavljačima robnih marki ili privatnih trgovačkih marki iz prehrambenog i neprehrambenog sektora
  • Izrađuj prijedloge artikala za akcije

Dizajniraj naš raznovrsni asortiman usmjeren na kupce!

01_kaufland_aga24_17737

Upravljanje robom

Pregovaraj o cijenama i marketinškim uslugama
01_kaufland_aga24_17252

Optimizacija

Optimiziraj cijeli lanac nabave zajedno s našim dobavljačima robnih marki ili privatnih trgovačkih marki iz prehrambenog i neprehrambenog sektora
Kaufland-Mitarbeiter am Arbeitsplatz. Auf seinen beiden Bildschirmen sieht man Diagramme. Gegenüber von ihm sitzt eine Kollegin ebenfalls am Schreibtisch.

Praćenje tržišta

Prati trenutnu situaciju na tržištu

Što očekujemo od tebe

  • Spremnost na rad i učenje
  • Visoki stupanj odgovornosti
  • Visoki stupanj organizacijskih vještina
  • Izražena motivacija i stvaranje povjerenja
  • Vještine uspješnog reagiranja na izazovne situacije

Iskustva naših zaposlenika 

Zanima te posao u Nabavi Kauflanda? Iz prve ruke saznaj kako izgleda radni dan u dinamičnom okruženju i koji su najveći izazovi naših kolegica i kolega u nastavku. 

Ponuda poslova

Želiš li postati dio našeg tima? Čekamo te!

Prijavi se!