Započni karijeru kod nas u Trainee programu!

Na završnoj si godini studija ili već imaš diplomu u ruci? Nemaš radnog iskustva, ali imaš želju za učenjem u dinamičnom okruženju? Onda postani naš Trainee, od početka preuzmi odgovornost i aktivno sudjeluj u stvaranju uspješne budućnosti našeg poduzeća. Tijekom dvanaestomjesečnog programa nauči sve što će ti kod nas trebati za razvoj uspješne karijere. Prati nas i prijavi se na naše otvorene natječaje za Trainee program.

Najvažnije informacije

Trainee program ukratko

Preduvjet

Završna godina

Završen fakultet

Početak prijava

Jesen 2020.

Trajanje programa

12 mjeseci

Plaća

103.200 kn bruto godišnje


Prednosti

Što ti nudimo?

  • jednogodišnji program usmjeren na učenje u praksi
  • strukturirano uhodavanje i stručno mentorstvo
  • odgovorne i zanimljive zadatke i rad na projektima
  • nastavak karijere u tvrtki po završetku programa
  • atraktivna primanja


Više o prednostima koje nudimo svojim zaposlenicima saznaj ovdje.


Sadržaj trainee programa

Što možeš očekivati?

Tijekom prvih šest mjeseci u tvom budućem sektoru do izražaja će doći tvoje jake strane. Saznat ćeš sve o zadacima i procesima te istovremeno preuzeti odgovornost vođenja vlastitog projekta. Taj ćeš projekt obrađivati tijekom cjelokupnog trajanja trainee programa. Nakon isteka prvih šest mjeseci u nadolazećem periodu u trajanju od tri mjeseca svoja ćeš znanja pokazati  u jednoj od poslovnica ili u centralnim poslovnim područjima, ovisno o tome za koji trainee program se prijaviš. Osim toga ćeš tijekom posljednja tri mjeseca programa steći detaljni uvid u dodirne točke tvog budućeg sektora s ostalim organizacijskim jedinicama. Nakon uspješnog završetka trainee programa prelaziš na svoje ciljano radno mjesto, a sve u okviru strukturiranog uhodavanja.


Poslovna područja

Mogućnosti za početak karijere

Ovisno o tvojem obrazovanju te profesionalnim željama i interesima možeš se prijaviti za Trainee program u jednom naših raznolikih poslovnih područja.

Prodaja

Poslovnica

U poslovnici brineš da je roba kvalitetna i raspoloživa. Zato zajedno s Voditeljem poslovnice planiraš i organiziraš sve poslovne aktivnosti u poslovnici. Podrška si na primjer kod naručivanja robe. Zajedno unaprjeđujete procese i učite upravljati ključnim pokazateljima. Tako se na najbolji način pripremaš za vođenje poslovnice i rukovođenje velikim timom.

Organizacija prodaje

U Organizaciji prodaje aktivno oblikuješ budućnost naše Prodaje. Analiziraš procese u poslovnici i kontinuirano unaprjeđuješ koncepte. Kroz primjenu međunarodnih koncepata učiš sve ključno za poslovnicu. Tako razvijaš sveobuhvatno razumijevanje našeg poslovanja - od upravljanja robom do komunikacije s kupcima i planiranja rada.

Logistika

U našem logističko-distributivnom centru obučavaš se na najsuvremenijim IT sustavima i stječeš vještine upravljanja procesima pomoću pokazatelja. Zajedno s voditeljem smjene unaprjeđuješ procese ulaza/izlaza uz "Just in Sequence“ strategiju, procese transporta robe do naših poslovnica po „Just in Time“ pristupu te upoznaješ funkcioniranje relevantnih organizacijskih jedinica. Poveži svoje vještine izravno s našim logističko- distribucijskim centrom ili pokaži svoj talent u dizajniranju lanca protoka proizvoda. U radu koristimo najmodernije tehnologije i sustave kako bismo osigurali visoke standarde kvalitete - od isporuke proizvoda od strane dobavljača do transporta do naših poslovnih jedinica u kojima naši kupci mogu birati iz asortimana od preko 23.000 artikala.

Centralne službe

Razvoj i izgradnja nekretnina

U našem timu sudjeluješ u kreiranju strategije tvrtke i stvaranju ključnih temelja za poslovanje kroz širenje mreže novih poslovnica. Sudjeluj u projektiranju i u analizi potencijalnih lokacija poslovnica te pregovaraj s poslovnim partnerima i osiguraj potrebna odobrenja za provedbu naših projekata. U ovom sektoru stječeš veliku razinu strukovnih znanja, a možeš sudjelovati i u izgradnji nekretnina. Moderne poslovnice koje su izuzetno tehnološki napredne na izuzetno atraktivnim lokacijama su naš cilj. Na putu od ideje do realizacije jedne nove Kaufland poslovnice, stoje mnoge profesionalne kompetencije koje ovdje imamo na jednom mjestu.

Nabava

Akcijski menadžment

Akcijskom menadžmentu je primarna zadaća aktivno kreiranje ponude proizvoda (najboljeg artikl mix-a) i oglašavanje istih kroz različite komunikacijske kanale. Sektor se bavi praćenjem konkurencije i kretanja na tržištu te istraživanjem i uvođenjem novih trendova. Akcijski menadžment svakodnevno izravno surađuje s različitim sektorima unutar tvrtke poput Marketinga, Operativne nabave, Business Intelligence-a, Organizacije prodaje, Upravljanja lancem opskrbe, Kontrolinga. Sektor se dijeli na dva područja: Food/Frische (kreiranje akcijske ponude iz asortimana prehrane) i NonFood (kreiranje akcijske ponude iz asortimana neprehrane). Svakodnevni zadaci obuhvaćaju kontrolu i analizu dostavljenih podataka ostalih poslovnih područja, te kreiranje dnevnih, tjednih i mjesečnih izvještaja, planiranje budućih akcija, osmišljavanje tematskih promocija te operativno provođenje svakodnevnih zadataka koji omogućuju uspješno plasiranje promocija na tržište i odražavaju se u realnom vremenu u poslovnicama.

Financije i administracija

Customer Management / Revizija

U našoj službi za potrošače svakodnevno brineš o pitanjima naših kupaca i poduzimaš sve potrebne korake kako bi naši kupci dobili potrebne informacije i bili zadovoljni. Mi slušamo naše kupce jer oni nam najbolje govore koliko smo dobri. U našoj reviziji osiguravaš usklađenost sa svim zakonskim i internim smjernicama. Odvijaju li se procesi onako kako je to i zamišljeno? Provode li se mjere zaštite na radu? Jesu li naši proizvodi pravilno pohranjeni? Postoje li neki drugi rizici u poslovanju tvrtke? Neutralan pogled na poslovanje je osnova za pronalaženje prostora za poboljšanje.

Ljudski resursi

Ljudski resursi su centralno mjesto za rješavanje svih pitanja iz područja rada i radno-pravnih odnosa. Nama je zaposlenik u središtu pozornosti. Kako bismo svim dijelovima kompanije mogli pružiti odgovarajuću podršku,  u sektoru Ljudskih resursa stavili smo težište na nekoliko područja rada. Organizirani smo na sljedeći način:

Služba Razvoj i školovanje                                                                                     

Razvoj naših zaposlenika izrazito nam je važan. U Razvoju i školovanju razvijaš, implementiraš i optimiziraš koncepte za profesionalni i osobni razvoj zaposlenika te pružaš podršku menadžmentu kompanije u odabiru najprikladnijeg oblika razvoja i edukacije zaposlenika.

Služba Organizacija ljudskih resursa

Od izrade Ugovora o radu do promjena statusa zaposlenika i svih radno-pravnih pitanja - na raspolaganju je tim Organizacije ljudskih resursa. Osim toga, odgovornost za organizaciju strukture poduzeća i praćenje te poštivanje zakonskih i kolektivnih regulativa neki su od zadataka koji te očekuju.

Služba Selekcija

Voliš kombinaciju marketinga i selekcije zaposlenika? Služba Selekcija zadužena je za prilagodbu i implementaciju svih procesa vezanih za selekciju i brigu o imidžu poslodavca. Budi dio tima koji se obraća ciljnim skupinama koristeći moderne strategije marketinga s ciljem izgradnje i održavanja imidža poželjnog poslodavca. Od otvaranja natječaja za posao do njihova zaključivanja i uspješnog zapošljavanja kandidata, Selekcija pruža i stručnu podršku rukovoditeljima u potrazi za zaposlenicima.

Služba Obračun plaća

Želiš se usavršiti u radu u SAP-u? Budi podrška u pravovremenoj i ispravnoj isplati plaće unutar Obračuna plaća. Osim toga, ova služba se bavi i temama kao što su: pozitivno upravljanje radnim vremenom, sistemima planiranja radnog vremena te sve vrsta izvještavanja kako internih tako i prema trećim osobama i državnim institucijama.

Služba Briga za zaposlenike

Želiš kreirati ideje i mjere za promicanje organizacijske kulture? Služba Briga za zaposlenike objedinjuje različite aktivnosti, inicijative i pogodnosti za naše zaposlenike u svim poslovnim područjima. Od mjerenja zadovoljstva zaposlenika, do organizacije evenata i aktivnosti za promicanje zdravlja  - ovdje možeš pokazati svoje komunikacijske vještine i sposobnost organiziranja.


Preduvjeti

Što očekujemo od tebe?

•    uspješno završen fakultet ili studiranje na završnoj godini
•    spremnost na učenje
•    interes za Prodaju
•    proaktivnost i fleksibilnost u razmišljanju i djelovanju
•    usmjerenost na učinak
•    razvijen osjećaj odgovornosti


Ponuda poslova

Želiš nam se pridružiti? Čekaju te natječaji za razna radna mjesta.

Sustav za prijave na natječaje

Prijavi se na natječaj i prati status svoje prijave.

Prednosti za zaposlenike

Provjeri kakve pogodnosti za zaposlenike nudimo i iskoristi najbolje uvjete za svoju karijeru.